Isnin, 7 April 2014

PENGALAMAN BERSAMA MEALSHAKE DAN OMEGA GUARD

Lepas solat duhah tetiba idea datang nak kongsi dalam blog ni. Kali ni saya nak bercerita pengalaman bersama mealshake SHAKLEE pula. Alkisahnya bermula bila anak saya yang 1st Nur Iffah Nawwarah sering sangat demam,selesma dan batuk. Sejak iffah admit ward masa umur 8bulan sebab demam panas sampai 40,lelah dan jangkitan kuman dalam darah. Sejak dari ni dia sering je menghidap 3 penyakit ni..bulan2 mesti kena... Susah hati bila dia sakit,sebab Ya Allah punya lah cerewet, nak berdukung je.

Macam ni la keadaanya bila warded memang lemah dan kesian.. Tangan bercucuk2, sian budak debab ni.



Alkisah bila dah sembuh dan keluar wad, tiap bulan memang dia akan sakit. Jadi bila dah kenal SHAKLEE saya mula tanya leader saya kak nina apa yang sesuai untuk masalah iffah ni. Kak nina cadangkan saya bagi MEALSHAKE. Tanpa ragu2 saya terus order dah start bagi iffah minum. Alhamdulillah dengan izin-NYA... sejak ambil mealshake saya perasan iffah memang tidak demam lagi. Syukur sebab bertemu dengan penyelesaian anak saya ni. Kalau tidak memang iffah akan bergantung dengan ubat demam yang kita sendiri sedia maklum bahawa ubat2an ni tidak elok.



Alhamdulillah iffah kini dah berusia 2tahun 10bulan, memang sangat aktif dan sihat. Sekarang ni saya bagi dia minum mealshake dan omega guard untuk perkembangan otak dengan baik.




Apa kata jom kita berkenalan dengan MEALSHAKE dan OMEGA GUARD yang banyak membantu kesihatan anak saya pada hari ini.


ღ MEALSHAKE (544GRAM)
----------------------
➊ Nutrisi Lengkap – Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak
➋ Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh – Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain
➌ Membantu Tumbesaran – Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar
➍ Kelazatan Rasanya – Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.


ღ OMEGAGUARD (90 BIJI)
---------------------
➊ Manfaat Omega Guard untuk pelajar ialah kandungan DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran dan mencegah migrain
➋ Manfaat Omega Guard Shaklee untuk kanak-kanak ialah meningkatkan sistem imun tubuh kanak-kanak (selesema, demam kurang inshaALLAH)
➌ Disyorkan untuk kanak-kanak hyperactive dan autism
➍ Membantu mengurangkan/mengawal masalah eczema
➎ DHA dan EPA yang terkandung dalam omegaguard penting untuk perkembangan minda kanak-kanak
➏ Omega guard boleh diberikan kepada kanak-kanak setahun ke atas dengan dos minimum iaitu satu kapsul sehari. Pengambilan juga tidak perlu setiap hari dan boleh diselangselikan.



Jadi ibu-ibu di luar sana jika anak anda sering menghidap demam,asma,batuk dan selesma. Mari lah berikhtiar dengan Mealshake SHAKLEE dan OMEGA GUARD. InshaAllah dengan izin-NYA hidup anak anda akan lebih sihat dan aktif. 




Untuk mendapatkan konsultasi dari saya sila hubungi 
PM FB : Shimaku
FB Page : Nutrisi Cantik Dan Sihat 

Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...