Isnin, 31 Mac 2014

SLIMMING DIET PROGRAM SHAKLEE

Slimming Program Shaklee terdiri daripada:
1) Chinch Shake Mix
2) Chinc Energy Tea
3)  Lecithin   
4) Herblax
5)  Alfalfa Complex




Chinch Shake Mix
Merupakan minuman berasakan sumber bukan GMO yang sungguh lazat dan berkhasiat untuk membantu memelihara otot penting dan membuatkan rasa kenyang dan puas serta mengurangkan berat badan. Ia mengekalkan paras gula normal dalam darah dan member 35% atau lebih nilai bagi 21 jenis vitamin serta mineral penting. Ia terdapat dalam 3 perisa iaitu Cafe latte,Chocolate dan Vanila.

Chinch Energy Tea Mix
Penggalak tenaga semulajadi,tanpa gluten dan tanpa perisa tiruan, pewarna serta bahan pemanis. Ia dapat meningkatkan ketahanan badan anda.

Herblax
Menggalak tindakan pembersihan dengan merangsang usus untuk membuang najis (detoksifikasi) yang tersekat atau tersimpan lama dalam badan. Secara tidak langsung akan mengempiskan perut dan membantu mengurangkan masalah sembelit.

Lecithin
Membantu tubuh menyerap vitamin A,D,E dan K, melindungi hati, memecahkan lemak dan kolesterol, mencantikkan kulit dan otot. Selain itu ia dapat memperbaiki masalah alergi, menghalang batu karang, menghalang tekanan darah tinggi dan kejadian batu karang.

Alfalfa complex
Mengandungi saponin yang bertindak seperti span untuk menyerap lemak dan kolesterol terurai oleh lecithin dan di angkut keluar dari badan. Menyahtoksin badan dan merupakan sumber fiber yang menyihatkan. Alfalfa juga membantu mengurangkan masalah bau badan dan menstabilkan gula dalam darah.

3 tips penurunan berat badan yang lebih efisien:
Ø  Buang 500-1000 kalori setiap hari melalui diet makanan anda. Cara yang paling mudah untuk mengurangkan kalori dan tidak berlapar adalah dengan memakan makanan yang membuat anda berasa cepat kenyang yakin:
    ** Makan makanan yang mempunyai rendah index glisemix rendah gula dan tinggi protein serta protein     
yang terkandung dalan Chinch Shake Mix.
   ** Makanan yang mempunyai rendah glisemix akan dihadam dan diserap oleh tubuh secara perlahan di mana ia membantu mengawall rasa lapar dan memberikan tenaga harian.
   ** Pastikan anda menyediakan nutrisi yang diperlu tubuh dalam makanan harian atau melalui supplemen yang di ambil.
Ø  Aktiviti fizikal seperti senaman yang wajar patut di jadikan tabiat. Dengan senaman, anda pasti dapat menurunkan berat badan dengan lebih cepat. Pilihlah senaman yang anda selesa dan jadikan amalan harian.
Ø  Ubah sikap. Sikap dan tabiat seseorang mempengaruhi berat badan. Ubah sikap anda kepada yang lebih sihat seperti berfikiran positif dan bermatlamat tinggi.
   
      Mari saksikan salah seorang testimoni yang telah berjaya dengan program ini:
   
      Berat sebelum adalah 170kg... sekarang sudah 120kg... Berat turun banyak. Biar lambat asal selamat. Jangan jadikan diri anda mangsa pada produk-produk yang tidak di jamin keselamatannya.




Untuk mendapatkan konsultasi dari saya sila hubungi 
PM FB : Shimaku
Disclaimer:- These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...